lørdag 29. november 2008

AVSLUTTNING FOR TEAM JERNBERG!


TEKST OG FOTO: JEANETTE SØRMOEN

Befinner meg nå i Sverige, ca 35 minutter unna Gøteborg. Et sted som heter Kinna. Der ble jeg bedt på avslutning for Team Jernberg. Jeg dro alene uten kollegaer. Jeg var der først og fremst pga Team Jernberg. Denne sesongen har jeg fått vært med de rundt på en del løp. Og med det så har jeg blitt en del av det Teamet sier de selv, noe jeg setter veldig stor pris på. Det ble en kanon fest med masse godt humør.

DEN STORE TALEN
Kvelden begynte med god middag. Fikk svensk mat, som fleskefilet og pai, gratinerte poteter og salat. Det smakte nydelig. Det var gratis drikke så bare å ta til seg det man måtte ønske. Det ble noen taler og en av de var Skoda-sjefen i Sverige som ville takke for en bra sesong. Andre som holdt taler var noen i teamet også bestemte jeg meg for at jeg skulle holde en tale. Grunnen til at jeg ville holde tale var fordi jeg har fått vært med på så mange løp og er nå en del av teamet. Jeg veit hvor trangt det er om plassen i disse bussene og at jeg får være med setter jeg enorm pris på, derfor synes jeg det var min plikt og holde en tale. Så jeg takket for at jeg får være en del av Team Jernberg og at jeg har fått vært med de på så mye denne sesongen, både testing og løp. Jeg hedret Mia altså kjæresten til Jernberg. Hun fortjener virkelig å få ros for at hun lar han holde på med sporten ved at han legger ned så mye arbeid og er så mye borte i løpet av året. Jeg roste teamet til Jernberg med at de var et av de mest seriøse innen bransjen. Etter talen min kom Skoda-sjefen i Sverige bort til meg og sa at talen min var strålende. Jeg har fått flere positive tilbakemeldinger om at jeg var modig og at det var bra gjort av meg og holde en tale. Så jeg angrer ikke et sekund. Det ble spilt opp til dans. Alle var i strålende humør og det var et bra band som spilte alt av type musikk man ønsket. Det var rett og slett en kanon fest og målet til Team Jernberg neste år er selvfølgelig SM-gull igjen, men også å bli nr 1 i EM neste sesong.

MÅ HOLDE PÅ HEMMELIGHETER!
Ikke nok med det, jeg var der også på vegne av rallycross.no for jeg fikk en del informasjon ut om hva som skjer neste sesong med de forskjellige bilene. Så saken om Kenneth Hansen på rallycross.no var det jeg som stod bak, men siden jeg ikke var hjemme så skrev Frode (redaktøren) den. Der står det at Kenneth Hansen skal kjøre et dobbelt team neste år, vi kan ennå ikke røpe hvem han skal kjøre med, men jeg veit det selvfølgelig! Poenget er at vi ikke kan pubilisere noe vi ikke har fått 100% bekreftet, fordi dette liksom skal være så hemmelig, så her må vi gå etter hva som er lov å pubilisere og ikke. Dere kan jo lese saken på www.rallycross.no videre, skal jeg jobbe med denne saken og prøve å få bekreftet det jeg allerede veit, men det er ikke så lett å få lokket ut av noen proffesjonelle EM førere som ikke har lov å si noe, men jeg gir meg aldri.

Ingen kommentarer: